Dina

خسارت ۲۰ میلیاردی باران، آبگرفتگی و رانش کوه در گیلان/ شرایط عادی است

مدیرکل مدیریت بحران گیلان، برآورد اولیه خسارات وارده به زیربنا و روبناهای استان طی دو روز گذشته را حدود ۲۰ میلیارد تومان دانست و گفت: رودخانه‌های شفارود، آستاراچای، فومن، ماسال و رضوانشهر بر اثر بارش‌های اخیر طغیان کردند.
Dina

لایروبی رودخانه ها نقش بسیار موثری در کنترل و مهار سیلاب داشته است

نماینده مردم شریف شهرستان صومعه سرا در مجلس از نقش بسیار موثری لایروبی رودخانه ها در کنترل و مهار سیلاب های اخیر خبر داد . نماینده مردم شهرستان صومعه سرا در مجلس، لایروبی انهار و رودخانه های این شهرستان را بسیار مثبت ارزیابی کرد و گفت : از آنجایی که عملیات لایروبی رودخانه ها نقش بسیار موثری در کنترل و مهار سیلاب های اخیر داشته است ، امیدواریم این عملیات ادامه داشته باشد.
Dina

مهار آتش سوزی تالاب بوجاق کیاشهر

مدیر کل مدیریت بحران گیلان گفت: ۵ هکتار از نیزارها و بوته زارهای اطراف تالاب بوجاق کیاشهر در آتش سوخت، وی گفت: ۲۰ خودروی اطفای حریق از رشت - لاهیجان - آستانه اشرفیه و بندرانزلی و دهیاری‌های منطقه به محل آتش سوزی اعزام و آتش را مهار و از گسترش آن به مناطق جنگلی جلوگیری کردند.
Dina

بیمه کوثر در حال رسیدگی به خسارت‌های زلزله قوچان

در پی زمین لرزه ۵.۲ ریشتری که صبح دوشنبه حوالی قوچان را لرزاند، مسئولان شرکت بیمه کوثر و کارشناسان ارزیاب خسارت برای رسیدگی به خسارت‌های احتمالی بیمه‌گذاران در مناطق خسارت‌دیده حضور یافتند.
Dina

میزان بارندگی در آستارا به ۶۰ میلیمتر رسید

سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان گفت: از زمان آغاز بارش ها عصر دوازدهم شهریور تا ساعت ۶ صبح امروز ،بیشترین بارندگی در استان، مربوط به آستارا با حدود ۶۰ میلیمتر بارش باران بوده است. وی افزود: در شهر رشت مرکز استان نیز تا ساعت ۶ صبح ۵۷ میلیمتر باران باریده است؛ ضمن اینکه تا همین ساعت برای شهرهای رودبار ، جیرنده و سیاهکل بارش بارانی نداشته ایم.
Dina

تصادف پژو با کامیونت در رشت ۲ مصدوم برجا گذاشت/ هلال‌احمر امدادرسانی کرد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان گفت: بر اثر تصادف یک دستگاه پژو و یک دستگاه کامیونت در جاده قدیم رشت به رودبار دو نفر مصدوم شدند. وی افزود: بلافاصله پس از دریافت گزارش، عوامل امدادی جمعیت هلال احمر از پایگاه شهید آقایی رودبار به محل وقوع حادثه اعزام و مشخص شد این حادثه دو مصدوم داشته است.
Dina

رشد ۲۰ برابری سنبل آبی در پیک گرما

مدیرکل پدافند غیرعامل گیلان، با اشاره به رشد ۱۵ تا ۲۰ برابری گیاه سنبل آبی در پیک گرما، خاطرنشان کرد: اگر با این گیاه مقابله نکنیم، می تواند آبزیان و منابع آبی استان را تحت تاثیر قرار دهد.
Dina

هشدار نارنجی برای شرایط جوی گیلان | مسافران از رودخانه‌ها دور شوند

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان از شهروندان و گردشگران خواست از استقرار در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها طی ۲ روز آینده خودداری کنند. وی ادامه داد: بر همین اساس، به دلیل بارش‌های کم طی ۳ ماه اخیر و خشک بودن زمین، احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها وجود دارد. به همین خاطر از مردم و مسافران خواسته می‌شود که از استقرار در حاشیه رودخانه‌ها و مسیر سیلاب اجتناب کنند.
Dina

“علیرضا جهانبخش” سفیر جمعیت هلال احمر گیلان شد

“علیرضا جهانبخش” بازیکن گیلانی تیم برایتون انگلیس و عضو تیم ملی فوتبال ایران به عنوان سفیر جمعیت هلال احمر استان گیلان انتخاب شد.
Dina

رکورد پیک بار مصرف برق در استان گیلان شکسته شد

مجری طرح مدیریت بحران و پدافند غیر عامل برق منطقه‌ای گیلان گفت: با مصرف ۱۹۹۵ مگا وات برق، پیک بار مصرف در مقایسه با سال گذشته شکسته شد. وی ادامه داد: میزان مصرف برق استان گیلان در روز گذشته به هزار و ۹۹۵ مگا وات رسید.
1 2 3 8