Dina

آخرین خبرها از فرونشست در منوجان/گزارش زمین‌شناسان تهیه شد

فرماندار منوجان از اعزام و استقرار یک تیم زمین شناسی برای بازدید از فرونشست زمین در این شهرستان طی روزهای اخیر خبر داد و ضمن تاکید بر اینکه پیگیر این موضوع هستیم گفت: گزارش این بازدید به سازمان زمین شناسی، ستاد مدیریت بحران و بنیاد مسکن استان اعلام شده است.
Dina

۲ زلزله خانوک در کرمان هیچ خسارتی نداشته است

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان با اشاره به دو زلزله ای که در چند ساعت اخیر در شهر خانوک از توابع شهرستان زرند اظهار کرد: خوشبختانه این دو زلزله هیچ خسارت جانی و مالی در بر نداشته اند. وی ادامه داد: تاکنون طبق بررسی های صورت گرفته در شهرستان های زرند و راور هیچ گونه خسارتی جانی و مالی گزارش نشده است.
Dina

وقوع بارش‌های رگباری در جنوب و جنوب‌غرب استان کرمان

رئیس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان از وزش تندباد‌های لحظه‌ای و بارش‌های رگباری و پراکنده در ارتفاعات جنوب و جنوب‌غرب استان خبر داد و گفت که این شرایط جوی تا روز چهارشنبه ادامه دارد. به گفته‌ی وی، در روز‌های پایانی هفته، دمای هوا در استان کرمان کاهش خواهد یافت.
Dina

گردوخاک شرق کرمان را فرامی‌گیرد

رئیس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان از وزش باد نسبتاً شدید به همراه گردوخاک در شرق استان خبر داد و گفت که شدت وزش باد در شهرستان‌های ریگان، فهرج و شهر زهکلوت بیشتر است. وی افزود: «شدت وزش باد در شهرستان‌های ریگان، فهرج و شهر زهکلوت بیشتر است».
Dina

۱۲ کشته و زخمی بر اثر حادثه تصادف

سرپرست فرماندهی انتظامی سیرجان گفت: واژگونی خودرو سواری پژو در محور سیرجان- استان فارس حامل ۱۱ تبعه غیرمجاز افغان و یک راننده ایرانی، ۲ کشته و ۱۰ مجروح برجاگذاشت. وی افزود: در این حادثه ۲ نفر در دم جان باختند و ۱۰ نفر هم در بیمارستان های سیرجان بستری شدند.
Dina

میزان بارش‌ها در کرمان ۶۰ درصد زیر حد نرمال

رئیس مرکز ملی خشکسالی و مدیریت بحران سازمان هواشناسی با بیان این‌که میزان بارش‌ها در کرمان ۶۰ درصد کمتر از نرمال است، گفت که براساس خروجی مدل‌های عددی، فصل پاییز کم بارش پیش‌بینی می‌شود و دمای هوا نیز در اغلب نقاط کشور یک درجه بالاتر از نرمال خواهد بود.
Dina

زلزله ۴.۹ ریشتری عنبرآباد در استان کرمان را لرزاند/اعزام تیم های ارزیاب جمعیت هلال احمر

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به وقوع زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۴.۹ ریشتر در عمق ۱۰ کیلومتری استان کرمان حوالی عنبرآباد گفت: تیم های ارزیاب جمعیت هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند.
Dina

هر ۱۰ سال یک زلزله مخرب در ایران داریم/ محدودیت اعتباری برای راه اندازی ایستگاه لرزه نگاری

رئیس مرکز لرزه نگاری کشور با اشاره به اینکه هر ۱۰ سال یک بار یک زلزله مخرب در ایران داریم، گفت: عمق زمین لرزه ها در ایران عمدتا زیر ۲۰ کیلومتر است و باعث می شود انرژی زمین لرزه تخریب زیادی را ایجاد کند.
Dina

اکثر خسارت سیل اخیر استان کرمان به دلیل دخل و تصرف در حریم رودخانه ها بود

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمان گفت: سیل و طوفان تیرماه ۴۶۰ میلیارد تومان خسارت به بخش کشاورزی و زیربنایی استان کرمان وارد کرد و اکثر خسارت های سیل به دلیل دخل و تصرف در حریم رودخانه ها بوده است. وی افزود: علاوه بر خسارت های ناشی از سیل و طوفان اخیر، سرمازدگی در فروردین ماه نیز به محصوبات کشاورزی شهرستان های مختلف خسارت های سنگین وارد کرد.
Dina

تاکنون ۴۰۰ میلیارد تومان برآورد خسارت سیل و طوفان در استان کرمان صورت گرفته است

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان با اشاره به اینکه در هفته پایان تیرماه سیل و طوفان خسارت های زیادی به استان وارد کرد، گفت: تاکنون ۱۴۰ میلیارد تومان برآورد خسارت ناشی از سیل به بخش کشاورزی و زیربنایی، حدود ۱۰۰ میلیارد تومان نوسازی و تعمیر منازل مسکونی و ۱۶۰ میلیارد تومان برآورد خسارت طوفان صورت گرفته است.
1 2 3 10