Dina

بازدید سفیر سوئیس از مرکز پیش آگاهی از خطرات مین هلال‌احمر تایباد

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تایباد گفت: روز گذشته سفیر سوئیس همراه با هیاتی از کمیساریای عالی و وزارت امور خارجه و اداره کل اتباع استان از مرکز پیش آگاهی از خطرات مین و مواد منفجر نشده جمعیت هلال احمر شهرستان تایباد بازدید کردند.
Dina

بیمه کوثر در حال رسیدگی به خسارت‌های زلزله قوچان

در پی زمین لرزه ۵.۲ ریشتری که صبح دوشنبه حوالی قوچان را لرزاند، مسئولان شرکت بیمه کوثر و کارشناسان ارزیاب خسارت برای رسیدگی به خسارت‌های احتمالی بیمه‌گذاران در مناطق خسارت‌دیده حضور یافتند.
Dina

آخرین وضعیت زمین‌لرزه در خراسان رضوی/ ترک‌خوردگی ۳۴۳ منزل

معاون امدادونجات هلال‌احمر خراسان رضوی گفت: در پی وقوع زمین‌لرزه 5/2 ریشتر در خراسان رضوی شاهد ترک‌خوردگی 343 منزل بودیم. وی افزود: در این حادثه شعب قوچان، درگز، چناران، کلات و نیشابور و خوشاب درگیر شدند
Dina

اسکان اضطراری به حادثه دیدگان زلزله در قوچان

فرماندار شهرستان قوچان با هماهنگی آموزش و پرورش، جمعیت هلال احمر و سایر نهاد‌ها، سه مدرسه را در روستاهای شهرستان قوچان به اسکان اضطراری و موقت حادثه دیدگان زلزله اختصاص داد. وی با بیان این مهم که  گزارشهای میدانی در این زمینه باید به‌ صورت لحظه‌ای توسط مدیران مسئول ارسال شود و مدیران عضو ستاد بحران باید از مناطق آسیب دیده بازدید بعمل آورند، خاطر نشان کرد : باید ظرف ۴۸ ساعت آینده تمامی گزارشهای مربوط به منازل، واحدها، زیرساخت‌ها و ادارات دولتی آسیب دیده به صورت مکتوب به فرمانداری ارسال شود.
Dina

زلزله در قوچان ٣٨ پس لرزه را در منطقه به ثبت رساند

در جلسه فوق العاده شورای هماهنگی ستاد مدیریت بحران که با محوریت زلزله روز گذشته ٢٢ شهریور ماه، برگزار شد مسئولین دستگاه های اداری به بیان مشکلات و مسائل پیش آمده در حوزه ذی ربط پرداختند.در این جلسه علیرضا محراب رئیس مرکز لرزه نگاری شهرستان قوچان ، با تاکید بر این مطلب که این زلزله اولین زمین لرزه در طی ۵٣ سال گذشته با بزرگی بیش از ۵ بوده، گفت: این زلزله توسط ٣۴ ایستگاه لرزه نگاری در کشور به ثبت رسیده که ۴ ایستگاه آن در قوچان بوده و جزئیات زمین لرزه مذکور را ثبت کرده است. وی در این باره ادامه داد: از زمان وقوع این زلزله تا ساعت ١٧ و ۵٠ دقیقه عصر، ٣٨ پس لرزه در منطقه به ثبت رسیده که بزرگترین آنها با بزرگی ٣.۵ ریشتر بوده است. 
Dina

سرپرست جمعیت هلال‌احمر خراسان رضوی منصوب شد

رئیس جمعیت هلال‌احمر در حکمی سیدآرش سید صالحی را به سرپرستی جمعیت هلال‌احمر خراسان رضوی منصوب کرد. با عنایت به وظایف و ماموریت‌های متعدد و گسترده جمعیت هلال‌احمر، از جنابعالی انتظار دارم ضمن بهره‌گیری از پتانسیل‌های درون و برون سازمانی و هماهنگی لازم با مسئولان استانی تمام سعی و تجربه و توان علمی و اجرایی خویش را در راستای توسعه کیفی و کمی مجموعه و بهبود ارائه خدمات جمعیت در استان به کار گیرید. 
Dina

هفت پایگاه اورژانس برای مصدومان احتمالی زلزله قوچان آماده شد

‌مسئول روابط عمومی مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: هفت پایگاه شهری و روستایی اورژانس در قوچان برای امدادرسانی به مصدومان احتمالی زلزله این شهرستان آماده‌سازی شده‌اند.
Dina

آخرین وضعیت مناطق زلزله‌زده در قوچان

مدیرکل مدیریت بحران استان خراسان رضوی آخرین جزییات زمین‌لرزه در قوچان را اعلام کرد. وی ادامه داد: در شهرستا‌ن‌های قوچان و درگز که کانون زلزله بوده‌اند شورای مدیریت بحران تشکیل شده است و تیم‌های ارزیاب به مناطق اعزام شده‌اند و گزارش‌ها حاکی از این است که خسارتی گزارش نشده است.
Dina

چهارمین زلزله امروز قوچان ثبت شد چهارمین زلزله امروز قوچان ثبت شد

زلزله ۳.۲ ریشتری بار دیگر قوچان را لرزاند. این زمین‌لرزه در ۲۹ کیلومتری قوچان، ۳۸ کیلومتری چاپشلو و ۴۰ کیلومتری چکنه رخ داده است.گفتنی است از صبح امروز در شهرستان قوچان چهار زلزله‌ ۵.۲، ۲.۸، ۳.۵ و ۳.۲ ثبت شده است.
Dina

زلزله ۵.۲ ریشتری قوچان، در مشهد را لرزاند/ اعزام تیم های ارزیاب

رئیس مدیریت بحران خراسان رضوی  گفت: تیم‌های عملیاتی به منطقه اعزام   و شهرستان‌های قوچان، کلات و درگز به حالت آماده باش  در آمده اند.   وی گفت:  تیم‌های ارزیاب در گزارش اولیه خسارت خاصی را گزارش نکرده اند. این زمین لرزه در ساعت ۰۸:۳۲:۳۰قوچان در خراسان رضوی را لرزاند.  
1 2 3 10