Dina

بالگرد امدادی البرز در اشتهارد مستقر شد

فرماندار شهرستان اشتهارد استان البرز اعلام کرد که به منظور امدادرسانی فوری به حادثه دیدگان کارخانه تصفیه روغن شهرک صنعتی چرمشهر بوئین زهرا ، بالگرد امدادی البرز در اشتهارد مستقر شد.
Dina

آتش سوزی کارخانه چرم سازی در جاده اشتهارد-بوئین زهرا

رئیس مرکز مدیریت فوریت‌های های پزشکی البرز از وقوع آتش سوزی در کارخانه چرم سازی در شهرک صنعتی اشتهارد خبر داد. ساعت ۹ صبح امروز پنجشنبه ۲۳ دی ماه آتش سوزی در یک کارخانه چرم سازی در جاده اشتهارد-بوئین زهرا به اورژانس استان البرز اعلام شد.
Dina

آتش سوزی در بوستان باراجین قزوین پیش از خسارات زیاد اطفاء شد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین گفت: آتش سوزی در بوستان باراجین اتفاق افتاد پس از یک ساعت تلاش آتش نشانان اطفا شد و خسارات زیادی وارد نکرد. ادامه داد: پنج اکیپ آتش نشانی در این عملیات شرکت کردند و با موفقیت توانستند آتش را در کمترین زمان مهار کنند.
Dina

مهار همه آتش سوزی های اخیر در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد از مهار هر چهار آتش سوزی اخیر در جنگل ها و مراتع استان خبرداد. او با بیان اینکه کار اطفای حریق جنگل‌ها و مراتع کوه‌های پیچاب باشت، امامزاده علی سرفاریاب و چیتاب نیز صبح امروز مهار شد افزود: تیم های پایش جهت جلوگیری از شعله ور شدن دوباره آتش در این‌مناطق همچنان حضور دارند.
Dina

مهار آتش سوزی تالاب بوجاق کیاشهر

مدیر کل مدیریت بحران گیلان گفت: ۵ هکتار از نیزارها و بوته زارهای اطراف تالاب بوجاق کیاشهر در آتش سوخت، وی گفت: ۲۰ خودروی اطفای حریق از رشت - لاهیجان - آستانه اشرفیه و بندرانزلی و دهیاری‌های منطقه به محل آتش سوزی اعزام و آتش را مهار و از گسترش آن به مناطق جنگلی جلوگیری کردند.
Dina

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین از آتش سوزی در ۲۰ هکتار از باغات روستای آتان الموت شرقی خبر داد.

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین از آتش سوزی در ۲۰ هکتار از باغات روستای آتان الموت شرقی خبر داد. وی افزود: آتش با کمک اهالی روستا، جهادگران قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه قزوین وبسیجیان حوزه شهید حدادی و هلال احمر خاموش شد
Dina

بازدید میدانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از عملیات اطفای حریق جنگل‌های کوه «نیر»

استاندار کهگیلویه و بویراحمد که از دقایق اولیه وقوع آتش سوزی در کوه نیر با بسیج همه امکانات و تجهیزات و آماده باش ستاد مدیریت بحران استان و اعزام نیروها جهت مهار آتش فرماندهی این عملیات رو بر عهده داشت، امروز خود به صورت میدانی در محل وقوع آتش سوزی حاضر شد.
Dina

مدیرکل منابع طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد از وقوع یک فقره آتش سوزی در جنگل‌های کوه “نیر” شهرستان بویراحمد خبر داد.

مدیرکل منابع طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد از وقوع یک فقره آتش سوزی در جنگل‌های کوه "نیر" شهرستان بویراحمد خبر داد. وی اظهارکرد: نیروهای بخش لوداب و مردمی و دهیاران و شوراهای منطقه از همان ساعات اولیه به محل اعزام و اقدام و تلاش برای مهار آتش کردند اما همچنان آتش سوزی ادامه دارد.
Dina

آتش سوزی انبار ضایعات چوب در پارک صنعتی لیا

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین از آتش گرفتن انبار ضایعات چوب در پارک صنعتی لیا خبر داد و گفت: آتش نشانان در حال مهار آتش هستند. وی افزود: با تلاش آتش نشانان، آتش کنترل شده، اما هنوز مهار نشده است.
Dina

پنج فقره آتش سوزی در نقاط مختلف کهگیلویه و بویراحمد مهار شد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: در چهار روز گذشته پنج فقره آتش سوزی در نقاط مختلف استان با تلاش نیروهای امدادی و مردمی مهار شده است.
1 2 3 19